Klik hier voor gratis verzending!

Kruidvat verhuist filiaal in Tervuren

Kruidvat verhuist filiaal in Tervuren naar de Leuvensesteenweg

Kruidvat verhuist vanaf zaterdag 11 juli haar filiaal op de Brusselsesteenweg in Tervuren iets verderop naar de Leuvensesteenweg 6A. De winkel wordt tegelijkertijd helemaal opnieuw ingericht, wat ervoor zal zorgen dat klanten nog sneller vinden wat ze nodig hebben. Verwacht bijvoorbeeld een aparte hoek voor (aanstaande) mama’s. Bovendien zal een nieuwe kassaopstelling ervoor zorgen dat de wachtrijen tot een minimum herleid worden.

Filiaalverantwoordelijke Nicolas Claessen reageert alvast enthousiast: “Ik vind het heel leuk om leiding te mogen geven aan dit volledig vernieuwde Kruidvatfiliaal. Mijn team is er helemaal klaar voor. Spring gerust eens binnen op de Leuvensesteenweg!”

Over Kruidvat
Kruidvat telt meer dan 1.000 winkels en is met meer dan 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt in België en Nederland. Kruidvat vult haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ in door een ruime keuze uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beauty-artikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.